מנוע ימי 4 פעימות 50 כוחות סוס לסירות Suzuki DF50A
מנוע
ימי 4 פעימות 50 כוחות סוס לסירות Suzuki
DF50A חדש
!!!
מנוע זה נמנה על הדור החדש
של מנועים ימיים לשימוש ימי מנוע קומפקטי קל המפיק עוצמת כוח אדירה
High Efficiency בצריכת דלק נמוכה להדהים Performance Superior Fuel
23
אחוז פחות דלק מהמנוע הקודם שנחשב למנוע החסכוני ביותר הקיים בשוק כבר קודם. המנוע
מצויד במערכות מתקדמות ומשופרות המעניקות לו אמינות יוצאת מגדר הרגיל.
מנוע יפני רב עוצמה ברמה טכנולוגית מנצחת
וביצועים הגבוהים בעולם, שעבר שינוי ושיפור משמעותי בעת האחרונה מתחת למכסה המנוע
בדגם זה מסתתרת עוצמה אדירה מנוע מדגם
DOHC
בנפח של 815cc עם שלושה צילינדרים
12 שסתומים שני גלי זיזים עליונים ארבע שסתומים לכל צילינדר, מנוע חסכוני להפליא עד
75% חיסכון בדלק ממנוע שתי פעימות מקביל, המנוע בנוי חכם קל הגישה לכל החלקים קלה
ונוחה העיצוב החיצוני חלק ללא בליטות קומפקטי ובנוי מאסיבי, הרמה רמה יפנית עם
חשיבה שמתמקדת בפרטים הקטנים ביותר מהאריזה המאסיבית שאתה מגיע המנוע ועד להנדסת
אנוש פרטנית שמכוונת להפעלה גישה ושימוש קלים למפעיל ולמכונאי.
SUZUKI’S LEAN
BURN CONTROL SYSTEM
מערכת בקרת דלק חדשה עם צריבת Lean המותקנת במנוע זה הינה מערכת חכמה המאפשרת המפקחת על ביצועי המנוע וההפעלה ומאפשרת לחזות את תצרוכת הדלק תצרוכת הדלק במנוע תוך כדי השיט ולספק למנוע תערובת דלק רזה יותר מערכת זו נוסתה קודם במנועי סוזוקי מדגמי DF80A – DF60A ההצלחה ושיפורים מרשימים במשק הדלק מפעולה של המנוע במהירות נמוכה ועד לטווח השיוט. בדיקות שנעשו לאורך זמן במקומות שונים הראו שיפור של 23 אחוז בצריכת הדלק שגם קודם לכן היתה נמוכה בהרבה מכל מנוע מקביל מדהים !!!
MULTI-POINT
SEQUENTIAL ELECTRONIC FUEL INJECTION
אך שלא תסתכלו על זה זו אופרה אחרת, במנוע מערכת
הזרקת דלק רב נקודתית דיגיטאלית מבוקרת מחשב עם
צריבת
Lean, סוזוקי שהייתה חלוצת השימוש
בהזרקת דלק רב נקודתית רציפות אלקטרונית במנועים חיצוניים עם ארבע פעימות. מערכת
מתקדמת זו שעמדה במבחן הזמן הוכיחה את עצמה במהלך השנים, המערכת אוספת נתונים
תפעוליים מסדרה של חיישנים הממוקמים באזורי מפתח במנוע, מעבד את הנתונים ומחשבת את
הכמות האופטימלית של דלק ואוויר הדרוש למנוע הכל בזמן אמת. מאפשרת לשייטים ליהנות
עם מהתחלות שיט חלקות, יעילות תפעולית מרבית, מצוינות במשק הדלק, תוך כדי חיסכון
ניכר בכסף. פליטות גזים וזיהום מופחתות.
MAINTENANCE
FREE TIMING CHAIN
מנוע זה מצויד בשרשרת טיימינג עם כיוון עצמאי ושימון
מלא מערכת ללא תחזוקה. המעניקה למנוע עבודה מתוזמנת רציפה ורבת כוח, אשר אפשרה
במנוע זה בנית ראש מנוע קטן וקומפקטי, המתכננים בנו את המנוע לעבודה שקטה וחלקה
במנוע סעפת פליטה עם קיבולת גדולה ומערכת בקרת אוויר המאפשרת למנוע לעבוד שקט שקט
גם בשעת מאמץ ובמהירות נמוכה, משאבת המים במנוע זה בנויה ממתכת אל חלד לעבודה רבת
שנים ללא תקלות,
LARGE
CAPACITY 19A ALTERNATOR
המנוע מצויד באלטרנטור 19A
רב עוצמה המייצר כ – A
11.5 אפילו כאשר המנוע פועל בסל"ד נמוך של 1,000 לדקה . בנסיבות
רגילות זה מספיק כוח כדי לשמור ולספק זרם לכל מכשירי האלקטרוניקה הימית הפועל ברוב
כלי השיט בסירה ולמעלה מזה.
Suzuki Troll
Mode System מעולה
לדייגים
דייגים יודעים ששליטה מדויקת של מהירות השיט ושליטה
מבוקרת על החכות
והצגת הפיתיון לדג תוך מהירות מדודה ומחושבת של כלי השיט
עושה את ההבדל העצום שבין לחזור לחוף עם מספר דגים יותר גדול או לא לחזור עם
דגים בכלל. מנוע זה בגרסה עם ידית דיג מצויד במערכת סוזוקי טרול המאפשרת במגע קל
ע"י מפסק קטן הממוקם ליד ההגה המאפשר בחלחיצת כפתור ( פונקציה אופציונאלית )
להגדיל או להקטין את המהירות של כלי השיט במרווחים של 50 סל"ד ובכך להגדיל או
להקטין את המהירות המנוע מצב זה יכול להיות פעיל גם בהילוך קדמי וגם בהילוך אחורי
כבר ב – 1200 סל"ד. במנועים עם מערכת שליטה מרחוק
remote
control versions המפסק משמש
( פונקציה אופציונאלית )
מערכת הצתה
מתקדמת
פלגים עם חיבור ישיר היפנים השכילו להכניס את כל
הסלילים והחיווט לתוך מכסה הפלג ובכך פישטו את המערכת הורידו בצורה ניכרת את כמות
החלקים והסלילים והפחיתו בצורה ניכרת את רעש המנוע ויצרו מערכת הצתה אמינה להפליא
מערכת נגיעה כמו שאומרים המקצוענים, מערכת ההצתה במנוע הינה טרנזיסטורים מרכזית
וישירה ונותנת למנוע כוח הנעה רציף חזק ואמין ביותר.
מערכת קירור
מים גדולה
שתי כניסות מים גדולות בצידי הרגל מאפשרות קירור יעיל
של ראש המנוע ושטיפה קלה לאחר השימוש.
משאבת שמן
חדשה וגדולה
עיצוב משאבת שמן חדשה מגביר את זרימת השמן הפנימית
לכל חלקי המנוע מגביר את היעילות ומאפשר שמירה על החלקים הנעים טוב יותר תוך שימוש
בפחות אנרגיה. ההפחתה של צריכת האנרגיה שילוב של חלקים נעים טוב יותר תוך אובדן
מכאני מזערי לאורך זמן, מערכת זו תורמת לצריכת דלק טובה יותר.
מערכת יניקת
אוויר גדולה ומשופרת
ומערכת יניקת אוויר חדשה ומשופרת
andan מותאמת במיוחד למקסימום יעילות בטווח
סל"ד הגבוה.
מנוע חסכוני
בצורה מדהימה לעבודה מאומצת
מנוע זה תוכנן לעבודה מאומצת והוא עמיד ביותר, מנוע
זה קיבל את תקן EU2005 לפליטת
מזערית של גזים ודלק למים, תקן EPA
לזיהום אוויר ומים, עם מנוע שקט זה אפשר לצלול לעשות את כל סוגי הספורט הימי והדיג
בהרבה פחות רעש ביותר אוויר נקי ולא רווי באדי עשן ודלק ובהרבה הרבה פחות דלק
ותקלות, חשוב: מדידת הכוח במנועי סוזוקי הינה כ"ס נטו ונמדדת בציר המדחף לאחר הפחתת
כל מערכות המנוע.
*למנוע ניתנת שנה אחריות כפוף לטופס האחריות בצירוף
חשבונית רכישה.
שיא ספיד יבואן בלעדי בישראל.
נתונים טכניים למנוע DF50A
כוח סוס |
50 - 4 פעימות |
אורך רגל |
S:381 | L:508 |
מערכת התנעה |
חשמלית |
משקל (ק"ג) |
S:106 | L:110 |
סוג מנוע |
12 שסתומים DOHC |
מערכת הספקת הדלק |
SEQUENTIALרב נקודתית בקרה אלקטרונית |
מספר צילינדרים |
In - Line 3 |
נפח הצילינדרים CC |
941 |
קדח הצילינדר (מ"מ) |
71x68.6 |
הספק מרבי |
36.8kW |
טווח מצערת מרבי (סל"ד) |
5,300-6,300 |
היגוי |
שליטה מרחוק |
כמות שמן באגן (ליטרים) |
2.2 |
מערכת הצתה |
הצתת טרנזיסטורים מלאה |
מחולל זרם אלטרנטור |
12V 18A ב -3000 סל"ד |
התקנה / מתלה מנוע |
הרכבה על קיר אחורי |
שיטת הרמה וצידוד המנוע |
הרמה וצידוד ע"י מערכת כח |
יחס העברה בגיר |
11:25 (2.27) (שתי דרגות הנמכת מהירות) |
ידית הילוכים |
קדימה - ניוטרל - אחורה |
מערכת פליטה |
פליטה דרך ציר בית המדחף |
מדחפים עם פסיעה שונה |
11-1/2 x 9, 11-1/2 x 10,
11-1/2 x 11, 11-5/8 x 12, , 11-1/2 x 13 |
- קודם
- הבא >>