חדשות
חידושים ופיתוחים חדשים ומהפכניים במנועי סוזוקי Suzuki
סוזוקי מוטורס ( Suzuki Motors ) חשפה בתערוכה הימית הגדולה שנערכה השנה בגנואה איטליה את המנועים המובילים החדשים של הסדרות החדשות שיצאו השנה לשוק ומבחר חידושים ושיפורים מהפכניים המותקנים במנועים המתקדמים והחדשים של דגמי 2020 ואילך במנועי החברה.
עיקר גאוותה של החברה יושמה בתערוכה בכמה מנועי DF175A ו DF150A אשר הוצגו על מבחר דגמי סירות שהוצגו בתערוכה בגנואה באיטליה שנערכה בין 20 ועד לתאריך ה - 25 בספטמבר 2019.
השיפורים העיקריים אשר הוכנסו בסדרות המנועים החדשות במנועי DF175A ו DF150A התבטאו בעיקר בשיפור בביצועי הניהוג והשליטה העלאה ניכרת בחיסכון בצריכת הדלק על ידי אימוץ טכנולוגיות מתקדמות כגון יחס דחיסה גבוה צריבת Lean צריכת אוויר ישירה למחצה במנועים, מערכת בקרת צריבה, מערכת - Semi-Direct Air Intake System ועוד.
הגדלת נפח המנועים ל- 2,867cm3 ארבעה צילינדרים בקו המהווה כיום את נפח המנוע הגדול ביותר הקים בשוק העולמי בתחום קו זה של מנועים המשותף גם למנוע ה - DF200A האגדי של החברה. במנוע מדגם DF175A הצליחה החברה להעלות בצורה ניכרת את הביצועים ולהגיע להישגים יוצאי דופן בכך שהצליחה להעלות בצורה מקסימלית את המומנט עד 14% ולהוריד במקביל את צריכת הדלק ב - 14%, במנוע ה - DF150A הגיעה החברה לשיפור במומנט המרבי של עד 3.1% והעלתה את יעילות צריכת הדלק ב -7% מדהים !!!
במנועים החדשים מותקנת מערכת זיהוי מים חדשה של סוזוקי כדי להגן מפני כשל במנוע על ידי גילוי מוקדם של מים המעורבים בדלק.
כמו כן הוספו במנועים פונקציות ידידותיות למשתמש כדי להקל על המפעילים והמשתמשים את השימוש במנועים כגון מערכת סוזוקי Easy Start System, המאפשרת לנהג פשוט לסובב את המפתח פעם אחת במקום להחזיק אותו כדי להפעיל את המנוע, ומצב טרול סוזוקי מערכת אשר שומרת על נהיגה איטית ויציבה. המנועים החדשים מדגמי DF175A ו DF150A - ייוצרו במפעל הדגל היפני של סוזוקי הנמצא בקוסאי ביפן, וימכרו ברחבי העולם כולל צפון אמריקה, אירופה ויפן.
בנוסף, פיתחה לאחרונה סוזוקי מערכת תצוגה מסך חדשנית Multi- Function המסופקת במגוון גדלים של מסכים שונים בגדלים 7, 9, 12 ו - 16 אינץ', המהווה את המסך הגדול ביותר המוצע על ידי יצרן חיצוני למנועים . המטרה של סוזוקי עם יצור אביזר חדש זה הוא לספק את התצוגה והשליטה האולטימטיבית במנועים חיצוניים המאפשר לנהג הסירה תקשורת נתונים מרבית עם הסביבה שמסביב. טכנולוגיה זו מושגת באמצעות תכונות מתקדמות כגון תרשימים של הסביבה, מכ"ם, גילוי דגים, מידע על מזג האוויר באמצעות חיבור לאינטרנט. נוסף על כך, המסך החדש מעניק לנהגים בסירה גישה לכל הנתונים של המנוע כך שהם יכולים בקלות ובמהירות לראות את הביצועים והנתונים של המנוע בתצוגה ברורה אחת. שלא כמו כל מסכי תצוגה אחרים בשוק, במסך החדש של סוזוקי ניתן להגדיר תצוגה מרובת תפקידים להצגת נתוני מנוע בלבד, או שילוב של מנוע ומידע סביבתי.
סוזוקי המנוע החיצוני הטוב החסכוני והאמין ביותר שקים היום בעולם !
שיא ספיד בע"מ ישראל 33 שנה של שירות ואמינות מנצחת.
סוזוקי משיקה טכנולוגיה חדשנית ויעילה במנועים מדגמי 2024 מסדרת AP
חברת סוזוקי חתמה הסכם עם יצרן היאכטות הגדול והמוביל בעולם French Boat Builder Beneteau הסכם לציוד היאכטות החדשות במנועי סוזוקי.
חברת סוזוקי חתמה הסכם עם חברת הסירות המתנפחות והחצי קשיחות המובילה בעולם Zodiac הסכם לציוד הסירות שלה במנועי סוזוקי
חדש!!! מנועי 300 כ"ס של סוזוקי עם סיבוב סלקטיבי
חברת סוזוקי לקחה פעם נוספת את ההובלה בתחום המנועים החיצונים לסירות מנוע שהיא מייצרת בשעה שהיא ישמה טכנולוגיה חלוצית במנועי ה - 300 כ"ס והציגה בפעם הראשונה מנוע עם בחירת כיוון.
מנוע עם סיבוב סלקטיבי סוזוקי.
עכשיו בצעד שישמח את הלקוחות, סוחרים ומפעילי סירות מקצועיים חברת סוזוקי הודיעה על יציאה לשוק של מנועים בעלי סיבוב סלקטיבי. כלומר מפעיל הסירה יכול לבחור את כיוון הסיבוב של המדחף משמעות הדבר הוא כי מנוע outboard חיצוני אחד יכול לפעול בשני מצבי סיבוב רגילים או נגדים.
בעת התקנה של שני מנועים חיצוניים או יותר לדופן הסירה נוצר צורך בשילוב של מנועים עם סיבוב רגיל ויחידות במספר מקביל עם סיבוב הפוך למי שלא מכיר את הסיבה למנוע עם סיבוב נגדי המסתובב הפוך ההיגיון הוא פשוט. ברוב היישומים, כאשר סירה דורשת שני מנועים או יותר כדי ליצור כוח דחף או מהירות, מנוע אחד חייב לדחוף קדימה המנוע הימני משתמש ביחידת סיבוב עם כיוון שעון נמוכה ביישום של שני מנועים " טווין" או יותר מהלך זה חייב להיעשות כך שהמדחפים המסתובבים בכיוונים שונים. הסיבות לכך הם רבות:
- פחות מים "מלוכלכים" שנמשכים מכל מדחף מתבטל "גורם האוורור " (אוויר סביב אזור הלהב).
- הדבר מפחית את נטיית הסירה לצד ימין בשל מומנט המדחף .
- מנועים עם הפוך מאפשרים לכלי שיט גדולים יותר תמרון במהירות נמוכה ובעגינה.
- מפחית בצורה ניכרת את הרעידות וההעברה של רעידות הגוף הוויברציות והרעש בסירה.
היתרונות של מנוע עם סיבוב סלקטיבי בסירה הינם גדולים:
- חיסכון ערך המכירה החוזרת של מנוע מסתובב עם סיבוב נגדי הוא נמוך בהרבה ממנוע רגיל.
- לקוחות לא אוהבים רכישת מנוע עם סיבוב נגדי יחיד לסירתם.
סוזוקי DF300AP החדש הוא המנוע ה - outboard הראשון בעולם אשר מסוגל לפעול בשני כיוונים קדימה (עם כיוון שעון) או ההפוך (כנגד כיוון שעון ) שינוי כיוון באותו מנוע .דבר זה יהיה זמין גם בדגמים קטנים יותר עם פחות כוח סוס בעתיד הקרוב.
טכנולוגיה חדשנית זו הינה הראשונה מסוגה ויושמה במנוע ה- DF300AP החדש של חברת סוזוקי בפורמט הסטנדרטי שלו, המודל החדש יפעל בסיבוב עם כיוון שעון רגיל, באמצעות שילוב הילוך קדמי. כעת על ידי שינוי מצב הילוכים ושילוב מדחף סיבובי נגדי, באותו המנוע החיצוני הוא יכול לפעול גם במצב סיבוב נגדי ( נגד כיוון שעון ).
במצב סיבוב נגדי הכוח מועבר דרך ההילוך האחורי, ששודרג ושופר כדי לתת לו את אותם המאפיינים כמו את בהילוכים קדימה. למעשה, שיפרה חברת סוזוקי את המפרטים וחומרים המשמשים להילוכים קדימה וההפוכים כדי ליצור מצב אופטימלי, תוך כדי שופרה וחוזקה גם הפריסה של מערכת המסבים.
על מנת להתאים את מערכת ההילוכים החדשה במנועים ניצלו מהנדסי סוזוקי את ההזדמנות כדי להוסיף תכונות חדשות יותר למנוע ה - DF300AP החדש.
באמצעות טכנולוגיית ניתוח נוזלים שהצטברה בחברה תוכנן המנוע החדש כדי ליצור התנגדות מופחתת ועמידות משופרת. בה בעת, בוצע ניתוח מבני במטרה לייעל את כל המרכיבים במנוע מהנדסי סוזוקי לא עצרו שם לשיפורים במנוע ה- DF300AP החדש תוכנן עם שתי צריכת מים בכל צד של ההילוך - DF300 הנוכחי יש אחד בכל צד כדי ליעל את צריכת מים הנוספת ולהבטיח ביצועי קירור יציבים במהירויות גבוהות וגם בעת הפעלת המנוע במים רדודים.
בסופו של דבר, על ידי ביטול ההבדלים במפרט בין דגמי סיבוב רגילים והסיבוב הנגדי באותו מנוע השיגה חברת סוזוקי את מה שאף יצרנית מנועי outboard חיצוניים אחרת לא הצליחה לעשות - איחוד של שני כיווני סיבוב במנוע אחד מנוע עם סיבוב רגיל משולב עם סיבוב נגדי במנוע חיצוני outboard אחד.
שיא ספיד בע"מ יבואן בלעדי בישראל !!!